Wednesday, February 13, 2013

Falun

Pühapäeval oli meil siis Yfu kesk-aasta kokkusaamine. Hommikul soitsime kella 11 Faluni kaevandusse. Giidideks olid Belgia tüdruku vahetusisa ja minu tugiisiku poeg. Belgia tüdruk jäi ise koju kuna ta oli haige. Kaevanduses olime me minu vahetusperega, Ecuadori tüdruku ja tema emaga, tugiisiku, ühe tüdrukuga, kes oli vahetusopilane USA-s a veel üks tüdruk, kes ise järgmine aasta USA-sse läheb. Peale kaevandust tuli ka Sveitsi tüdruk koos oma vahetusemaga, kuna tema oli seal kaevanduses juba käinud. Edasi läksime me kohvikusse, kus meile voileibu ja teed sooja saamiseks pakkuti.
Edasi soitsime koik kuhugi talundus kooli, kus nägime lehmi, lambaid, sigu ja hobuseid ( mitte, et ma varem neid näinud ei oleks).  Ning seejärel oli minek tugiisiku maija söögiajaks. Söime siis vegetaar lasagnet ja tavalist lasagnet. Magustoiduks olin mina eelmine päev küpsetanud ühe suure keeksi, mida me Eestis alati suuremate sündmuste puhul teeme.  Aga täiesti uskumatu kui teistsuguse maitsega se keeks oli, kuigi retsept oli ju sama, mis Eestiski ja minu meelest ei tulnud see pooltki nii hea kui tavaliselt, aga koik teised kiitsid vähemalt :).
Enne söömist kutsus tugiisik meid koiki vahetusopilasi veel eraldi ruumi, ehk siis meid kolme top secretit tegema. Ehk siis saime me oma kirjad kätte, mis me Rootsi tulles Stockholmi laagris iseendale kirjutasime. Ja peale seda kirjutasime veel uued kirjad mille me aasta lopus enne koju minemist kätte saame.

Sellised jubedad kiivrid ja keebid saime endale selga veel









3 comments:

  1. maija ....
    ma pidin mainima, et su rootsi keel areneb, eesti keel taandareneb :P ::D:D:D

    ReplyDelete
  2. Milline on Rootsis hindamissüsteem? Kas selline nagu eestis, et enne vaheaega tuleb kõik korda saada jne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rootsis ei ole meil eraldi veerandeid voi kursuseid, hindeid saame me teada alles aasta lopus, hindamine on tähtedega numbrite asemel näiteks A on parim ja F halvim, ja minu meelest ei ole siin üldse raske hindeid korras hoida, kuna hindelisi toid teeme me nii harva, enamustest ainetes on vaheaegade vahel ainult 2 kuni 3 hindelsit tööd :)

      Delete