Tuesday, March 5, 2013

Sportlov

Mis ma vahepeal teinud siis olen:

*Eelmine nädal oli mul vaheaeg, seda nimetakase spordivaheaajaks, kuna paljud pered käivad sellel ajal mägedes suusatamas
*Olen vahepeal kaks korda mägedes käinud. Üks kord oli Lovisa ja Linneaga ühes väiksemas kohas, kus oli ainult üks tõstuk ja kaks laskumist, aga laskumised oli pikad, niiet lõbus oli ikka. Teinekord oli Linnea ja Andersiga selles väga suures kohas. Päike paistis ja ikka üli tore on lumelauaga sõita :)
*Käisime uisutamas. Meie kodu lähedal on üks suur järv, mille peale on tehtud  kuskil 2 km pikkune uisurada
*Aitasin raamatupoes raamatuid lahti pakkida, kuna mu hostvanemate raamatukaupluses oli mingi suur allahindlus. Ma pole vist elusees nii palju raamatuid korraga näinud
*Käisin trennis, proovisin teisi aeroobika trenne ja käsin nagu tavaliselt ratsutamas
* Käisime ühes suuremas linnas nimega Borlänge, seal shoppasime nagu tavaliselt..
* Ja peale shoppamist läksime veel veekeskusesse ujuma, lasime torudest alla ja puha

Vahepeal on ka mõned suuremad uudised selgunud, mida ma väga väga ootan:

* 28. märts-  sõidame perega Londonisse ja Brightonisse, 29. märts hakkab ka koolis ka kevadvaheaeg, või siis õigemini lihavõttevaheaeg
*27. aprill- 1.mai tuleb minu sõbranna Liisu Eestist mulle külla :), ootan..
* Täpset kuupäeva ei mäleta, aga Juuni alguses kohe peale kooli lõppu sõidame perega Mallorcale
* 28. juuni-02.juuli, YES, Berliinis, Saksamaal. See on üritus kus kõik YFU vahetusõpilased Euroopast enne koju jõudmist kokku saavad
* Eestisse sõidame Saksamaalt bussiga, mis tähendab siis 36 h bussis loksumist, niiet Eestisse jõan kas siis 3. või 4. juuli


Esimesed kaks pilti on tehtud detsembris, kui me esimest korda mägedes käisime.


Leidsin sellise pildi meie aiast, põhimõtteliselt igapäevane nähtus
 Uisutamas








Mina ja kana 







No comments:

Post a Comment