Friday, April 5, 2013

Tallinn, Stockholm, London ja Brighton

Ma tean, et ma pole nüüd ammu kirjutanud, aga tegelt on mul ka põhjus miks ma kirjutanud ei ole. Nimelt 18. märtsi õhtul sain ma teada väga kohutava uudise ja järgmise päeva hommikul pidin juba lennukiga Eestisse lendama. Eestis olin ma kuskil poolteist nädalat.
Ja kuna mu vahetusperel oli plaan koos minuga 28. märtsil Inglismaale lennata sõitsingi ma 28. märtsi hommikul juba tagasi Tallinnast Stockholmi, kus ma vahetusperega kokku sain ja päeva Stockholmis veetsime, ning õhtul saime veel kokku ühe teise perega, kes on mu hostpere sõbrad, ning lendasime kõik koos Inglismaale.

Stockholm:



Lihavõtted




Kuningaloss







Vahetusisa teeb nalja







Inglsimaale jõudsime hilja , ning sellel päeval midagi muud ei tehtutki kui läksime hotelli ja magasime.
Järgimsel päeval sõitsime kõik bussiga Londonisse ja hakkasime oma hotelli otsima, hotelli kohale jõudmine võttiski vist pool päeva ära. Õhtul sõitsime veel metrooga kesklinna ja kõndisime läbi mõned tähtsamad kohad läbi. Pean veel mainima, et terve Londonis olemise ajal oli seal jube külm, isegi siis kui mul oli minu paks talvejope seljas.











Kolmandal päeval oli plaan London Eye-le minna, mida me ka tegime, ning käisime ka The Natural History Museum-is, aga kuna see oli tasuta siis oli see koht nii ülerahvastatud. Ja muidugi käisme veel ära ka Harrodsi kaubamajas. Aga päeva tipphetk oli kindalasti õhtune muusikal, milleks oli Les Miserables, ja tõesti see oli lihtsalt vapustav ja kindlasti parim muusikal mida ma kunagi näinud olen.





Mina, Lovisa, Linnea, Sofia

Sofia vanemad ja minu hostvanemad






Haah




Harrodsi toidu osakond:









Muuseumis:






Muusikal

Pühapäeval oli plaan teha üks shoppingu päev, aga keegi meist muidugi selle peale ei mõtlenud, et on pühad ja poed ei pruugi lahti olla. Ja nii see ka oli kui me Oxford Street-ile jõudsime olid peaaegu kõik poed suletud ja meie plaan kukkus läbi. Aga midagi tuli ju päevaga ette võtta ja me käisimegi siis veel vaatamas The Tower Bridge-i ja The Tower of London-it. Peale seda oli meil kella kaheks pandud aeg kinni ühes uhkes hottellis, et teha väike the afternoon tea. See nägi siis välja selline, et meil oli oma kelner kes meid teenindas, ning kõik said juua eriti luksusliku teed või kohvi ja süüa luksuslike võileibu ja koogikesi ja need olid lihtsalt niii maitsvad. Õhtul käisime veel ühes lahedas muuseumis, Ripley`s belive it or not, põhimõtteliselt oli seal lihtsalt hästi palju huvitavaid asju mida on veits raske uskuda ja igasuguseid maailmarekordeid jne.

Tee joomine, suur magusalaks, igaühele oli pool sellest kandikust





Järgmisel päeval oli plaan Londonist rongiga Brightoni sõita ( minu esimene kord elus rongiga sõita). Aga kuna me tahtsime ju ikkagi Londonis olles veits ikka shoppata ka läksime me poodide avamiseks kesklinna ja põhimõtteliselt ma lihtsalt jooksin läbi poodide, et midagi ikka ostetud saaks kuna enne rongile minekut oli ainult poolteist tundi aega, ning lisaks olid meil kõigil u kohvrid ka veel kaasas, niiet eriti ma lõppkokkuvõttes midagi ostetud ei saanudki. Aga õnneks oli Brighton ka ikkagi päris suur ja saime ka seal olles korralikult shoppata. Meie hotell oli ka super, täpselt mere ääres, saime kõik tüdrukud neljakesi ühes toas olla ja meie tuba oli veel lisaks mere vaatega ka.



2. aprillil oli meie viimane päev Inglismaal, hommiku poole jõudsime veel shoppata ja siis sõitsimegi juba bussiga lennujaama poole. Lend ise võttis kuskil veits rohkem kui kaks tundi, aga Rootsi jõudes oli meil veel ees kolme tunnine auto sõit koju, niiet koju jõudsime alles õhtul hilja, aga õnneks on Rootsis see nädal vaheaeg ja kooli hommikul minema ei pidanud.



1 comment:

  1. aaa see on kõik nii mõnusalt tuttav :) tore, et sa puhata said, !

    ReplyDelete