Friday, April 12, 2013

3 keelt korraga

Ma tahan rääkida ühest lahedast päevast, mis mul oli, ning teen siis ühe lühikese postituse.
 Nimelt sain meili, et üks eestlane on vabatahtlik YFU  Rootsis, ning nad käivad koos teiste vabatahtlikega erinevates Rootsi koolides ringi. Ja, et kolmapäeval on nad Falunis (suurem linn, minu kodulinnast kuskil tunni kaugusel) koos ühe tüdrukuga Türgist ja kutsuvad koiki YFU-ga mingil moel seonduses olevaid lähedal elavaid inimesi kohvikusse fikale.
Mina muidugi tahtsin minna, niiet saingi esimest korda Rootsi rongiga soita ja soitisn Falunisse. Me pidime kell 6 ühes kohvikus kokku saama, aga mina olin esimene, kes kohale joudis ja märkasin, et see kohvik pannakse tegelikult kell 6 juba kinni, niiet asi tundus kahtlane. Kuid siis ma nägin juba Laurat( vahetusopilane Belgiast) ja tema vahetusisa, ning koos hakkasime siis otsima, et mis toimub, et kus me siis lopuks kokku saame kui kohvik on ju kinni. Aga onneks mone hetke pärast nägimegi juba kuidas need tüdrukud Eestist ja Türgist tulid koos minu tugiisikuga ja läksime siis ühte teise kohvikusse.
Kuna eestlane ja türklane muidugi rootsi keelt ei rääkinud olime sunnitud, et koik aru saaksid  inglise keele uuesti meelde tuletama, mis osutus arvatavast palju keerulisemaks. Aga koige keerulisem ja lahedam oli ikkagi see, et ma pidin kolmes keeles enamvähem korraga rääkima, ja nii tore oli jälle veidi eesti keelt kellegiga rääkida. :).


No comments:

Post a Comment