Saturday, May 4, 2013

Külaline Eestist


See nädal on olnud vägagi tegevuste rohke nädal, sest et Liisu tuli Eestist mulle külla. Ta tuli siia Laupäeval lennukiga, ning maandus Stockholmi lennujaamas, ehk siis koigepealt soitsime mina ja Anders hommikul talle lennujaama järgi, mis oli 2 ja poole tunnine sõit. Kohe kui me üksteist nägime hakkasime me kiljuma ja meil oli lihtsalt terve tagasi sõidu ajal nii palju asju millest rääkida.
Koju poole soites tegime vahepeal ka kahe tunnise peatuse, ning käisime IKEA-s söömas ja shoppamas, ning kuna mu telefon otsustas mitte töödata tuli ka väike probleem sellega, et Anders ei leidnud meid selles suures kaubanduskeskuses ülesse, aga koik lõppes hästi.
Laupäev ja Pühapäev möödus ratastega linna peal sõites, mägedest üles ja alla, tänavapeal tennist ja sulgpalli mängides ja muidugi palju palju rääkides ja naerdes.
Aga Esmaspäev oli muidugi koolipäev ja plaan oli siis selline, et Liisule veits Rootsi kooli näitada. Esimene tund ja viimane tund jäid kohe ära, ning sellel ajal sai jälle rääkida kõigile teistele arusaamatus keeles, me võisime rääkdia mida iganes ja kellest iganes ilma et keegi midagi aimaks. Peale kooli sai veel veits linnapeal käidud.
Teisipäeval oli plaan koolist päeva vabaks võtta ja soita hostvanematega autoga veits Rootsis ringi, sai ära käidud selles samuses Rootsi näkileiva vabrikus, kus ma ühe korra varemgi käinud olin, soitsime läbi ühest mega ilusast kõige ehtsamast Rootsi külast järve ääres, kus olid kõik majad punast värvi koos valgete raamidega, nagu Rootsis kombeks on. Ja lõpuks käsime veel ühes puuhobuste meisterdamise vabrikus. Seal valmistati Dalarna hobuseid, Dalarna on maakond kus ma elan, ja need puuhobused on koige tüüpilisem suveniir siin kandis. Ja kõik hobused valmistatakse ja värvitakse käsitsi.
Õhtul oli Rootsis Volbriöö tähistamine põhimottelsielt, suur hulk inimesi said ühe järve ääres kokku, süüdati suur suur lõkke, lasti ilutulestikku, fikatati ja lihtsalt suheldi.
Kolmapäeval soitis Liisu koju, mis tähendas, et ma olin sunnitud jälle autoga edasi ja tagasi Stocholmi soitma, enne lennukile minemist käisime ka ühes suures suures kabanduskeskuses, kus Liisu suutis muidugi kaduma minna, aga lopuks leidsime ta üles ka.
(Liisu vist tapab mind ära mõndade piltide päradt :D)



















Add caption












No comments:

Post a Comment