Sunday, October 7, 2012

Palju juttu

Eelmine neljapäev oli meil koolis pildistamine.

Pühapäeval käisime Linneaga Sofia juures. Mängisime Guitar Hero-t , siis küpsetasime jälle shokolaadipalle, ja läksiem järve äärde pikniku pidama. Seejärel hakkasime me jälle Monopoli mängima, neljas kord Rootsis juba, aga seekord Kreeka keeles, kuna Sofia on eland Kreekas, ja see oli lahedam kuna selles monopolis polnud paberraha vaid maksta sai pangakaartidega :).

Eelmine kolmapäev käisid meil tunnis näitljejad ühest teatrist, reedel käisime selle sama teatrigruppi lava vaatamas ja esmaspäeva ohtul läksime klassiga etendust vaatama, aga etendus oli vanas rootsi keeles , niiet see tegi arusaamise mulle veel eriti raskeks.

Siis teisipäeval oli jälle selle sama teatrigruppi etendus, aga mina, Linnea, hostema ja moned tüdrukud veel läksime appi fikat korraldama. Nimelt kui teatris algas vaheaeg siis oli voimalik osta kohvi, kaanelisaiu, kooke voi muud ja meie katsime laua selle jaoks. Pärast saime ise ka fikat pidada kuna toitu jäi nii plaju üle. Ma sain proovida mingit Rootsi maiustust , mille kohta nad ütlevad dammsugare ehk eesti keeles tolmuimeja, veider aga vägaväga maitsev oli :). Pärast aitasime veel garderoobis, teate küll teatristes kuidas sa pead andma numbri ja siis sulle tuuakse sinu joped, me olime need kes pidid oige numbri üles leidma, päaris segadust tekitav oli.

Ahjaa, sellest nädalast alates hakkasin ma lopuks ekstra rootsi keele tunde saama. Espaspäeval ajalootunni ajal 1 tund, teisipäeval kui ennem läksin ma kooli kell 12, siis nüüd hakkab mul rootsi keele tund kell 10.10, siis sööma ja siis kui teistel on Ühiskonnaopetus on mul veel tund aega rootsi keelt, ja lopuks kolmapäeval on minu nädala koige pikem päev, kuna kell 14.30 on mul jälle tund aega rootsi keelt.

Reedel käisime mina, Linnea ja Sofia nr.1 (ma tean kolme Sofiat) jälle kirikus, kus oli õhtu noortele. Mängisime näiteks nimebingot ja muid naljakaid võistkonnamänge, fikatasime võileibu ja shokolaadikooki, ning kõige lahedam oli kui me hakkasime kirikus peitust mängima ( ma ei ole üldse kindel, et ma õiget sõna kasutasin, see tundub nii veider aga jah see kus keegi peidab ja teised otsivad). Me jagasime ennast kahte tiimi, mõlemas oli vist mingi 8 inimest, tüdrukud poiste vastu. Üks võistkond sai aega umbes 8 minutit, et kõik peitu minna, me kustutasime kõik tuled ära, niiet kirikus oli kottpime ja see tegigi asja nii lahedaks, ja teine võistkond hakkas siis otsima, kõik keda leiti esimese 4 minuti jooksul andsid 2 punkti ja teise 4 minuti jooksul sai 1 punkti. Suhteliselt õudne oli seda mängida pimedas suures kirikus, aga lahe oli ennast kuhugi oreli taha peita.:)

Laupäeval sõitsime hostperega linna nimega Sandviken, kuhu tulid kokku peale minu veel 3 vahetusõpilast oma peredega, Belgiast, Šveitsist ja Ecuadorist. Lisaks olid seal veel minu tugiisik ja veel mõned yfu-ga seotud inimesed. Sõime tacosi, rääkisime juttu, ning fikatasime kaneerilrulle ja shokolaadi. Tore on teada, et ka teistel ei ole rootsi keel veel selge, kuigi tüdruk Šveitsist saab vist küll rohkem aru kui mina.

Pühapäeval käsime vaatamas kohaliku talli ja tueb välja, et ma saan vist ratsutamisega edasi tegelema hakata.:) Ja hiljem tegime hostemaga õunakooki, mida ma tegelikult isegi mitte ei söö, aga mulle meeldib seda küpsetada.

Ahjaa, ja ma olen nüüd vist natuke kuulus siin linnas, kuna minu intervjuu ei ilmunudgi kooli ajalehes nagu ma alguses arvasin, vaid terve linna ajalehes. Ning päris paljud inimesed on minu juurde tulnud, et umbes, oh ma nägin sind ajalehes.

Ecuador, Belgia ja Šveits



Kooki küpsetamas





No comments:

Post a Comment