Monday, October 22, 2012

Üks nädal veel vaheajani

Eestis nagu ma aru olen saanud algas juba vaheaeg, aga minul on veel üks nädal kooli. Kuigi see on veidi veider, sest minul algas ju kool tegelikult kaks nädalat varem ja vaheaeg algab nädal hiljem, aga pole hullu tegelt.

Koolis käimisel on juba rutiin sees, kuigi tänasest alates hakkain bussiga koolis käima. Eelmine nädal viisid koguaeg hostvanemad meid kooli, kuna rattaga sõita oli liiga külm. Ja siis ma olen koju alati jalgsi läinud, see kuskil poole tunnine jalutuskäik.

Esmaspäeval tulin poole päeva pealt koolist koju, kuna olin veidi haige ja teisipäeval sellepärast tennisesse ka minema ei hakanud.

Neljapäeval küpsetasime hostemaga muffineid, nimelt laupäevaks kuna hostema emal oli sünnipäev, siis tegime Linneaga kaunistuseks martsipanist kaunistusi ja laupäeval ennem minekut kaunistasime veel Lovisaga muffinid glasuuriga. niii ilusad nägid välja.

Reedel jõudis lõpuks minu pakk Eestist ka kohale. Nimelt hakkan ma neljapäevast ratsutamisega tegelema ja mul oli selleks oma asju vaja. Kogu pakk kaalus kokku 11 kg ja oli ikka ülisuuur. Nüüd on mul vist küll peaaegu koik minu asjad Rootsis. :)Lisaks leidsin pakist veel kaks pätsi musta leiba (imestan, et need halvaks ei olnud läinud), 3 kamatahvlit, mida ma ka oma hostperel maitsa lasin aga seletada ma küll ei osanud et mis see kama on ja veel 6 õuna oma koduaiast(nii head ikka).:)

Reede õhtul käisime jälle mina, Linnea ja Sofia kirikus sellel noorteohtul ja järjekordselt oli meil väga lõbus. Vahepeal oli ka selline moment, kus kõik olid vaikselt ja räägiti veidi kiriku juttu ka, aga enamused meist siiski usklikuid ei olnud ja kaasa ei teinud, lihtsalt oldi vaikselt ja lasti neil kes tahtsid kuulata ja kaasa rääkida.

Laupäeval käisime siis hostema ema sünnipäeval, seal oli palju rahvast ja sai palju süüa head ja paremat. Neil oli keldris lauatennise laud, niiet me käisime vahepeal seal mängimas siis.
Täna õnnestus mul koju tulles alarm tööle panna ja mu hostisa pidi selle pärast koju tulema, ups.
mmm..
 Minu klass siis, see pilt oli tehtus samal päeavl kui meie koolis fotograaf käis aga see pilt oli hiljem ise pildistatud, kuna fotograaf ei lubanud lolle pilte teha. Oma klassis mul veel eriti selliseid inimesi ei ole kellega ma väga suhelda tahaksin, kuna kõik on nii teistsugused. Pildi pealt pole küll hästi näha aga jah paljud riietuvad väga veidralt, ja tegu on ju ikkagi esteetika programmiga.


No comments:

Post a Comment