Tuesday, September 25, 2012

Mõned erinevused

* Vahetusjalanõusi nende jaoks ei eksisteeri, koik käivad samade jalanõudega millega väljaski
* Õpetajaid kutsutakse alati eesnime pidi
* Ma pole veel ühtegi inimest pastakaga kirjutamas näinud, kõik kirjutavad harilikuga
* Koolis ei ole koolikella
* Hommikuti on ainult 2 kraadi sooja
* Matemaatikas õpivad nad selliseid asju mida Eestis õpitakse vist kuuesndas klassis, ja paljud ei saa ikkagi
 aru mis toimub
* Õpikud on mul ainult Ajaloos, Matemaatikas ja Ühiskonnaõpetuses, teistes ainetes pole üldse
* Töövihikuid ei eksisteeri, ja vihikutesse konspekteerimist ka ei ole
* Tunndides tehakse hästi palju grupitööd
* Kuigi koolikella siin ei ole ja hilinemise eest märkust või midagi ei saa, ollakse ikkagi klassis õigelajal
* Siiamaani pole me veel üheski aines midagi pähe õppima pidanud ja tunnikontrolle pole mul ka veel ühtegi olnud.
* Koolis on hästi palju eri rassidest inimesi
* Koolis on megakülm
* Enamus tundides on kõigil arvutid laua peal avatud ja istutakse facebookis samal ajal õpetajat kuulates
* Tundides on täiesti normaalne süüa
* Neljapäeval on klassi pildistamine
* Söögivahetund kestab tund aega
* Minu klassil on tunnid alati ühes ja samas klassis, aga kellegil ei ole kindlaid kohti, igapäev istutakse erinevalt
* Klassiga lepiti kokku, et kuus vähemalt korra küpsetavad moned õpilased kooki või midagi ja siis peame terve klassiga fikat. Eelmine nädal tegi ükstüdruk näiteks väga head shokolaadi kooki vahukoorega :)
* Minu klassil on plaanis pidada Halloweeni pidu koos kostüümidega, on kellegil ideid mis ma olla võiksin ??

Kindlasti on veel, aga hetkel rohkem meelde ei tule lihtsalt.


No comments:

Post a Comment