Monday, September 3, 2012

Kool ja veel... ning palju pilte

Eelmisel pühapäeval käisime me hostperega Örebros, kuna mu vanem hostõde kolis sinna.Sinna sõitis kuskil poolteist tundi.
Kõigepealt kuna meil oli aega enne kui mu hostõde oma toa omanikega kokku saama pidi läksime me ühte suurde kaubanduskeskusesse shoppama. Kuna Ludvikas sajab peaaegu igapäev vihma, siis oli mul vihmajopet vaja. Mu hostvanemad ei lasknud mul ise jope eest maksta, vaid ostsid ise mulle roosa vihmajope. Nad ütlesid mulle niimoodi, et kõik asjad mida mul tõesti vaja on ostavad nad mulle ise, aga näitek tahtsin ma endale ühe pluusi osta ja selle eest sain ma ise maksta.
Siis me sõime ühes buffees ja tegime veel veidi shoppingut.
Kell pool 4 läksime me hostõe uude koju ja aitasime tal asju autost tuppa tassida. Tal oli mingisugune  rohkem kui 10 suuurt kotti, kuigi ta elab vaid pooleteisttunni kaugusel oma kodust, samas kui mina olin sunnitud lahkuma eestis kõigest kahe kottiga ja terveks aastaks.
Kuna mu hostpere teab, et minu lemmik asi ever on daimijäätis läksime me Mcdonaldisse ja sõime daimi mcflurryt :).

See nädal algasid koolis siis normmalsed tunnid. Kuigi kool on siin küll ikka päris lebo. Minu kõige pikem päev oli poole üheksast kaheni ja ühel päeval oli üldse nii, et ma läksin pooleteist tunniks kooli ja siis tuli välja, et rohkem tunde ei toimugi.
Hetkel näeb mu tunniplaan välja siis selline:

Esmaspäev:
8.30-10.00 Ajalugu
10.15-11.45 Matemaatika
11.50-12.35 Inglise keel
12.35-13.30 Söök
13.30-14.14 Inglise keel

Teispäev:
Enamustel on teisipäeva hommikul mõni võõrkeel (enamustel jaapani keel) aga minul hetkel ei ole seda, aga arvatavasti saan ma rootsi keelt koos teiste võõramaalastega õppima hakkata varsti.
11.55-12.40 Ühiskonna õpetus
12.45-14.00 Esteetika kommunikatsioon ( selles tunnis oleme me õppinud photoshopi kasutamist ja lihtsalt tantsusaalis "mänge" teinud. (veider))

Kolmapäev:
8.30-10.00 Rootsi keel
10.15-11.00 Ajalugu
11.00-11.55 Söök
11.55-12.40 Ajalugu
12.45-14.00 Esteetika kommunikatsioon
14.00-? Klassijuhatajatund ?

Neljapäev:
08.30-10.00 Kehaline kasvatus
10.15-11.00 Rootsi keel
11.00-11.55 Söök
11.55-12.40 Rootsi keel
Teistel on siis jälle võõrkeeled

Reede:
08.30-10.00 Ühiskonnaõpetus
10.15-11.00 Matemaatika
11.00-11.55 Söök
11.55-12.40 Matemaatika
12.45-14.15 Inglise keel

Üks õhtu käisime Ludvika kesklinnas:


Linnea ja Lovisa


Hostvanemate raamatupood
 Klass on mul üldiselt ülitore. Laupäeva õhtul  käsime klassiga grillimas. See oli nii tore neist, et nad üritasid enamus aja inglise keeles rääkida, et ma ka ikka aru saaksin.
Aga ennem seda käsisn ma kirikus, see ei olnud midagi hullu, sest ainuke asi mida me seal tegime oli söömine ja jutustamine.







Küpsis, vahukomm ja shokolaad :)


Üritasime püramiidi teha


Feil :D
 Pühapäeval käisime hostperega metsas matkamas. Me¨kondisime kuskil tund aega kuni joudsime järve äärde, kus me pidasime fikat ja soitsime paadiga järve peal. Siis kondisime jälle tagasi , peale mida olid koik surmväsinud. Aga minul ei olnud aega puhata, sest mina läksin tennist mängima ühe rootsi tüdrukuga kellega koos ma aravatavasti hakkangi nüüd trenni tegema.

Uss





Fika :)



Väike koobas



Jõhvikad



Tõestus, et ma ikka käisin tennist mängimas.










2 comments:

  1. Niii kift!! Ja nii lebo tunniplaan, kadestan!

    ReplyDelete
  2. NAGU MISMÕTTES SUL MAKSIMAALSELT 5 TUNDI? :D appikene kui lahe, ma lihstalt mainin, et mul on umbes päevi kus ma poole viieni koolis istun. Suht surm. :D
    Aga kõik tundub megalahe :) Do you like it? :)

    ReplyDelete