Monday, September 17, 2012

Kuu aega Rootsis juba

Ma olen vist koige halvem blogi pidaja ever. Lihtsalt ei ole eriti viitsimist ja aega, et siia midagi väga kirja panna.
Aga präegu on koik väga hästi. Koolis on tore, aru küll väga palju eriti ei saa aga kuna ma aru ei saa siis koduseid töid ja muid raskemaid klassi töid ma enamasti kaasa ei tee. Paljudes tundides istun ma oma Rootsi keele õpikuga ja üritan iseseisvalt rootsi keelt arendada.

Klassis on ka tekkinud juba kindald inimesed kellega koos olen.Täna käisime paari klassikaaslasega minigolfi mängimas :).

Pühapäeval käsisme hostisa ja hostõega tennist mängimas. Nad ütlesid, et ma nakatasin neid spordihullusega ja nad tahtsid ise tennist järgi proovida. Hostisa oli ostnud spetsiaalselt påhapäevaks uued tossud, hostõele tennise reketi ja tennisepallid. Ja eile käisime me uuesti tennist mängima, kuna neile nii väga meelidis ja mu teine hostõde tahtis ka järgi proovida. Nädala sees oleme mitu korda lihtsalt maja ees tänaval tennist kõksinud ja ühe palli suutsime põõsasse ära kaotada. Järgminepäev leidsime õnneks ülesse.

Enne seda käis minu tugiisik meil külas kontrollimas, et kõik on korras. Ta oli selline veidi vanem naisterahavs kellele meeldis ikka kohutavalt rääkida. Ta oli ise ka kunagi vahetusopilane USA-s ja ta on olnud vahetuspereks eestlasele. Üleüldse teadis ta eesti kohta väga palju j aon seal mitu korda käinumd, ning mul on tunne, et mu tugiisik ja hostisa teavad Eesti kohta palju rohkem kui mina...Ning kuna mu hostõel on ka järgmine aasta plaanis vahetusõpilaseks hakata intervjueeris ta ka teda, ta tahab vist Kanadasse minna.

Eile käis ka mu hostpere tuttav külas, kes on eestlane, niiet ma sain siis natuke kellegiga eesti keelt rääkida. Nii veider oli, kuna omavahel suhtlemine toimus kolmes erinevas keeles: eesti, rootsi ja inglise.

Ning kuna mu õel oli vahepeal Eestis sünnipäev saatsin am talle Eestisse ka väikse pakki. Skypesime üks hommik vanematega ja nad rääksid, et nad küpsetavad hetkel minu lemmik kooki, mille peale muli tuli jube koogi isu. Ema saatis mulle siis retsepti, ning siis ma küpsetasingi oma lemmik kooki, mis tuli küll rootsi koostisainetega hoopis teistsuguse maitsega aga hea oli see ikkagi :).

Tervest ei jõudnud pilti teha

Teisipäeva hommikul pidin ma jälle kooli alles kella 12 minema. Ja siis saingi ma toreda üllatuse, mu asjad Eestist olid Rootsi jõudnud. Minu lumelaud, suusad, talveriided, tennisekott ja MUST LEIB.



Lumelaud ja suusad.
Üks päev käisime hostõega naabritüdruku juures, vatasime Jääaega ja tegime nende popcorni masinaga popcorni.

Neljapäeval käsisme hostõega kahele tüdrukule lapsehoidjaks. Üks tüdruk tahtis jubedalt, et ma talle eesti keelt veidi õpetaksin. Õpetasingi kõige tähtsamad laused nt, minu nimi on.. ja , ei ja muidugi jäätis. Need väiksed tüdrukud tahtsid meile õpetada kuidas sõita üherattalise jalgrattaga aga minul küll välja ei tulnud, siis küpsetasime kõik koos rootsi shokolaadipalle.

Koolis taheti minust kui vahetusõpilasest INTERVJUUD KOOLILEHTE  teha ja ma olin nõus. Küsiti mõned küsimused ja tehti pilti muidugi, eks siis varsti näeb kas feilisin väga hullusti või mitte...


Laupäeval käsime ühe tüdruku peol, mis oli korraldatud teisele tüdrukule nagu lahkumispidu või midagi, kuna ta kolib varsti USA-sse elama.



Jep, isegi minu nime on võimalik valesti kirjutada...


Jäätiseauto, mis sõidab vahest meie tänaval ringi, ning mängib muusikat, mis kummitama hakkab..




4 comments:

  1. PEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRFEEEEEEECT :D SÖÖÖÖKKK :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jepp maria, ja sealt need ülekilod tulevad... :)

      Delete
  2. Siider? LiisLiisLiis kuhu sa omadega jõudnud oled?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ootoot midaa??, ahhaa, siider on gaasidega jook, niiet mitte minule :)

      Delete