Monday, September 24, 2012

Reede, Laupäev, Pühapäev

Reede õhtul pärast kooli käisime mina, hostõde ja veel üks tüdruk Sofia kirikus. Aga see ei olnud midagi kiriku moodi. See oli rohkem nagu selline õhtu, kus noored said kokku ja me tegime erinevaid tegevusi ja mänge, ning fikatasime. Aga alguses oli naljakas, kuna keegi ei teadnud, et ma vahetusõpilane olen, ning paljud üritasid minuga rääkida, aga mina suutsin ainult lolli näoga otsa vaadata, aga hiljem kui aru saadi, et ma vahetusõpilane olen ja rootsi keelt nii palju ei räägi hakati rohkem inglise keelt rääkima, et ma rohkem aru saaksin. Väga tore oli.

Laupäeval käisime perega väiksel trippil. Me soitsime läbi mingisugusest rajoonist, kus absoluutselt kõik majad olid ehtsad rootsi majad (puidust punast värvi ja valgete aknaraamidega). Kõigepealt sõitsime mingisse suurde poodi, kus müüdi absoluutselt kõike ja soodsate hindadega. Siis käisime söömas, ning ma sain ülepika aja krevetisalatit süüa. :)

Seejärel läksime ühte leivatehasesse. Seal tehakse ja müüakse sellist traditsioonilist Rootsi leiba, mis on selline kõva, umbes nagu eestis näkileib aga parem. Ja mu hostpere ostis seda suurte kastide kaupa.

Ning siis tuli päeva parim osa, kui me sõitsime häästi suurde kaubanduskeskusesse shoppingule.


Pühapäeval tuli Sofia külla, ja siis ta koos mu hostoega üritasid eesti keelt lugeda, see oli päris naljakas. Ja mängisime monopoli jälle, juba kolmandat korda.
Hiljem nägin ma teist korda oma hostvenda ja esimest korda tema tüdrukut. Ja siis muidugi FIKAA. Uskumatu kui palju magusaid kooke, küpsiseid ja muud head meil kodus on.....Aga peale seda läksime jälle tennist mängima, seekord viiekesi hostisa, hostõed Linnea ja Lovisa ning Sofia tahtis ka järgi proovida.


Leib


Veel kord leib

Rootsi Dalarna hobused

Siin sai proovida erineva maitsega näkileibi, parim oli jõulu oma, mis maitses nagu kaneel

Üleval on näha kui õhuke see leib on

Saft ehk siis morss, mida rootslased joovad alati kui fikat peavad

Rootsi shokolaadipallid


Me ostsime 2 suurt kasti ja rohkem veel seda leiba

Maitsmas

Shopping.......
Homme tuleb vist uus postitus ka :)

No comments:

Post a Comment