Saturday, August 25, 2012

Nädal aega peres

See nädal meil koolis tavapäraised tunde ei toimunud, vaid toimusid erinevad tegevused, kooli ja inimestega tutvumised. Tunnid algavad järgmine nädal.

Keelest ei saa ma veel mitte midagi aru, aga mu klassikaaslased tõlgivad mulle kõige olulisema.
Teisipäeval käsisime me väljas ja mängisime klassiga koos võistkonna mänge, meie võistkond võitis. Peale seda toimus muidugi FIKA, rootslased peavad fikat koguaeg, see on nagu väike kohvipaus söögi ja joogiga.
Kolmapäeval saime me kõik paari peale Canoni peegelkaamera ja läksime linna, kus me käisime erinevaid vaatamisväärsusi vaatamas. Ja iga paar sai endale ühe vaatamisväärsuse millest ta pilte pidi tegema ja siis järgmine nädal peame me sellest vist mingi esitluse tegema. Minu jaoks oli see muidugi päris igav, sest ma ei saanud mittekui midagi aru ja siis hakkas veel vihma ka sadama, aga vähemalt oli meil peale seda jälle fika :).
Neljapäeval oli meil tund tantsusaalis, kus me erinevaid mänge tegime, see oli päris lõbus. Ja hiljem sain ma oma arvuti kooli poolt kätte, teised said juba varem, mul polnud lihtsalt mingit koodi mida vaja oli arvuti saamiseks. Ja siis me õppsime veits photoshopi kasutama.
Reedel läksime oma klassiga jälel tantsusaali, kus gümnaasiumi vimmane klass oli meile mingid tegevused välja mõelnud. Mõned neist olid päris piinlikud. Hiljem tegi gümnaasiumi teine klass meiel show, mis oli päris võimas, kuigi ma keelest aru ei saanud.

Kooli lähen ma tavaliselt koos hostõega ratastega, kui vihma sajab siis on hostvanemad meid viinud. Rattaga kooli minek võtab kuskil 10 min. , sest meie maja asub mäel, niiet kooli minnes ma ei pea isegi väntama eriti, vaid pidurit all hoidma sest mägi on kohati päris järsk ja hoog läheb liiiga suureks. Aga tagasi tulek on tüütu, ma arvan et kuskil 25 minutit, sest siis peab mäest ülesse sõitma, ning mägi on vahest nii järsk et me peame rattast käe kõrval lükkama.

Nelapäeval käisime hostõega tema sõbrannale sünnipäeva kingitust ostma. Ostsime käevõru ja südamekujulise vormi , mille me kaalukomme täis panime.
Siis läksime me raamatukokku ja võtsime mulle 7 rootsikeelset lasteraamatut :), et harjutada keelt.

See on ni lahe, et mu hostvanematel raamatupood on, vahest ma olen peale kooli sinna läinud ja kui mul midagi vaja on, siis ma lihtsalt võtan. Näiteks võtsin ma endale inglise keelse Näljamängude raamatu.

Reedel käisime hostõega tema sõbranna sünnipäeval. Seal küpsetasime pizzat, mängisime mingit rootsi mängu aias ja lauamänge.

Eelmine nädal panime me hostõega 1000 tükise puzzle kokku, täna alustasime 1500 tükilist.

Rootslased riietuvad koolis väga imelikult. Selline tunne on, et kedagi ei huvita mida nad seljas kannavad. Tüdrukut kannavad ühte ja sama riietust mitu mitu päeva järjest.

Kooli toit on hea. Mulle meeldib, et seal on alati lai salati valiik, minu lemmik on mais, mida ma viimasel ajal arvatavasti liiga palju söönud olen.

Täna tulevad meile külla, mingi väike sugulane, kes elas Rumeenias, vist ja naabritüdruk.

Mõned pildid, sellest kui kõik kaamerad said:










Minu ratas on ka seal.





Skulptuur millest mina esitluse teen, jah see on alkoholi pood


Loen praegu

Arvuti kooli poolt

Pilt minu gruppist arrivalsil (hiina, saksamaa, USA, mehhiko, eesti,  lõuna-aafrika vabariik, belgia, tšehhi)

No comments:

Post a Comment