Sunday, August 19, 2012

Kohal :D


Esiteks tahan ma öelda, et jaa ma jõudsingi nüüd Rootsi :D.

Kõik algas sellest, et teisipäeva õhtuks sain ma asjad pakitud. Ja kolmapäeva hommmikul oligi juba minek. Kõige raskem oli hüvasti jätmine, õnneks ma suutsin ennast nii palju tagasi hoda ja nutma mitte hakata. Ma lendasin koos ühe teise eestlasest poisiga  ja meie lend kestis kõigest 45 minutit. Kohale jõudes olid meil Rootsi yfukad vastas ja koos teiste vahetusõpilastega pidime me ootama bussi. 

Rootsis toimus meil kõigepealt selline vahetusaasta eelne koosolemine koos teiste vahetusõpilastega kes Rootsi tulid. Ma väga pikalt ei hakka sellest kirjutama aga see oli väga väga äge. Meid oli kokku 72 vahetusõpilast üle terve maailma ja see oli nii veider, et nii palju erinevaid inimesi korraga kokku saavad. See kestis kolm päeva ja selle aja jookusul toimus meil palju erinevaid lõbusaid tegevusi ja samas anti ka huvitavat informatsiooni Rootsi kohta. Alguses oli väga raske inglise keeles kõneleda aga mida rohkem ma räägin seda kergemaks läheb. 
Eile, 18. augustil läksid kõik vahetusõpilased oma pere juurde. Paljud pidid sõitma ise oma pere juurde rongi või lennukiga aga minu hostvanemad ja õed  tulid mulle ise Stockholmi järgi. Esimest korda nende nägemine tundus küll alguses väga hirmuäratav aga tegelikult on nad väga väga toredad :). Minu uude kodu Ludvikas tuli sõita umbes 2 ja pool tundi. Aga vahepeal tegime me väikse peatuse ja käisime IKEA-s söömas ja pärast läksime ja ostsime veel minu tuppa roosa prügikasti ja paberitehoidja :)
Kui me juba Ludvikasse jõudsime siis nad näitasid mulle veel minu kooli, raamatupoodi kus nad töötavad ja ühte väga toredat kohvikut kus saab fikat teha.
Oma maja tundisn ma kohe ära, sest ma olin seda varem Google mapsist näinud aga sisse minnes oli see hoopis teistsugune kui ma arvasin. Majal on kolm korrust ja see on väga väga suur, kuigi väljast vaadates tundub väike. Ja minu tuba näeb ka üliarmas välja: valge roosaga :).
Ja ma pean lihtsalt ütlema, et kõik nii super hästi präegu ja ma saan nendega ülihästi läbi. 
Lennujaamas enne lahkumist...

Kingitused hostvanematele

Homme lähen ma esimest korda kooli, niiet see saab huvitav olema. Täna oli ka ülilahe päev Me käisime ratasetega kooli vaatamas, ostsime poest daimi jäätis :), käisime naabrite juures basseinis ujumas. Ja veel käsime me nende raamatupoes, kus ma sain endale lihtsalt võtta kooliasjadest mida iganes ma tahtsin ja muidugi sain ma uue telefonikaardi ja numbri. Niiet minu vana telefoni number ei ole enam kahjuks kasutuses.

Ma üritan millalgi veel kirjutada ja võibolla pilte teha oma uuest kodus ja toast. :)

No comments:

Post a Comment