Wednesday, August 1, 2012

Pere :)

Pere sain ma teada umbes nädal aega tagasi alles. Sellel ajal olin ma ise ka tegelikult perega reisil Rootsis.
Peres on mul siis isa Anders, ema Marit  ja minuga sama vana ehk 16-aastane õde Linnea. Lisaks on mul veel vanem õde Lovisa ja vend Anton, kes elavad eraldi. Ja veel on mul kodus viirpapagoi Hugo.
Elama hakkan ma suhteliselt Kesk-Rootsis, linnas nimega Ludvika. Ludvikas on kuskil 15 000 inimest, see tähendab, et ta on selline väikelinnake. Majas on mul oma tuba mida nad spetsiaalselt minu jaoks remondivad, pere küsis minu käest isegi mu lemmik värvi, ehk kui mul veab siis saan ma endale roosa toa :)).
Koolis hakkan ma käima oma hostõega samas koolis, mille nimi on Högbergsskolans, see asub 3 km kaugusel minu uuest kodust. Sügisel ja kevadel saame käia rattaga ja talvel bussiga.
Minu hostisal on kontaktid Eestiga ja ta on tööasjus päris mitu korda käinud Eestis, põhiliselt Otepää kandis. Mu hostvanematel on oma raamarupood Ludvikas, kus nad mõlemad töötavad.
Kõige toredam on see, et mu hostisa ütles mulle, et ma ei peaks oma talveasju kaasa võtma kohe, sest tal on keegi tuttav, kes tuleb sügisel Eestisse ja ta saab ka Jürist läbi tulla ja minu asjad Rootsi tuua. Kuna mu hostpere tegeleb ka suusatamisega saan ma ka oma lumelaua Rootsi saata :). Lähim suusamägi peaks asuma kuskil 30 km kaugusel.
Lisaks ma uurisin oma perelt tennise mängimise kohta ja ma olin väga õnnelik kui sain teada, et linnas on tenniseklubi, kus ma mängima saan hakata.
Kuna ma ise jõudisn ka just eile Rootsist tagasi ja me peatusime vahepeal vaid kuskil 100 km kaugusel Ludvikast, siis mu hostvanemad pakkusid välja, et mina ja mu pere võiks nende juurest läbi tulla ja tere öelda. Aga ma arvasin, et see ei ole just kõige parem mõte ja ma tahan ikka oma hostpere esimest korda näha siis kui mu oma vanemaid ei ole kaasas.
Ma jõuan Rootsi 15. augustil, pere juurde lähen 18.august. See tähendab, et mul on ainult 2 päeva aega enne kui kool 20. augustil algab.
 


No comments:

Post a Comment