Friday, December 21, 2012

Lucia ja koolilõpp

Eelmisel neljapäeval oli siis Lucia päev, ja minul toimus koolis kooriga esinemine kaks korda. Esimene kord läks väga hästi aga teisel korral hakkas mu küünlast kuuma küüvlavaha tilkuma otse minu käele, aga elasin üle ja muidu läks ju hästi. Laulud kusjuures oli kõik peale ühe rootsi keeles ja neid oli 7 tükki, ning ma pidin need kõik endale pähe õppima. Mulle on räägitud jutte, et see on jumalast tavaline tegelikult kui Lucia päeval lauljad lihtsalt järjest minestama hakkavad küünalde pärast, aga meil midagi sellist õnneks ei juhtunud.
Reedel mina ja Linnea koolis ei käinud, kuna me läksime minu hostisa isa matustele. Matused toimusid kirikus ja peale seda tuli kogu rahvas meie juurde sööma, ei olnud väga palju inimesi. Õhtul läkisme veel Linneaga sellele iga reedesele noorte kokkusaamsiele, selle aasta viimane nimelt.
Laupäeval käsisme jõulukontserdil  ühes suures kirikus, kus Linnea ka oma orkestriga esines. Ma olen üldse viimasel ajal jube palju kirikus käinud, kuulsin, et jõuludel on ka hommikul kirikusse minek.
Üks päev käsime veel väljas kelgutamas, aga lund oli liiga palju ja selle tõttu libisemine polnud just koige parem aga mingi päev lähme kindlasti uuesti. Ja ma ei suuda juba ära oodata milla me mägedesse suusatma läheme. loodetavasti vaheajal teeme seda. Ja murdmaad tahaks ju ka millalgi sõitma minna, kuigi see pole vist nii populaarne siin.
Kolmapäeval sain veel oma paki eestist kätte, see  on põhimõtteliselt juba neljas pakk mis mulle eestist vanemate poolt tuleb, see on siis kindlasti üheks plussiks, et valida oma vahetusmaaks mitte nii kaugel asuv riik. Ja nüüd ma võin küll vist öelda, et mul on kõik vajalikud asjad koos minuga Rootsis. Pakis oli siis minu enda jõulukingitused vanemate käest, ja lisaks veel jõulukingitused minu hostperele Eestist, mis need nimelt on ütlen hiljem. Ja muidugi veidi Kalevi tooteid. Musta leiva sain eelmise pakiga, mis oli kuskil 3 nädalat tagasi ja see on veel endiselt alles.
Täna oli siis viimane koolipäev, toimus esimene tund, kus me tegelt laulsime ainult erinevaid jõululaule, ning 10.00 oli aulas kogunemine, esineti lauludega. Kui eestis tavaliselt viimasel koolipäeval enne vaheaega direktor peab tavaliselt ilmatu pika ja igava  kõne, siis siin direktor ütles ainult mõned laused mille peale õpilased isegi veits naerda said. Peale kooli läksime peaaegu terve klassiga koos linna hiina buffesse sööma. Kui koju jõudsin käisime veel soomekelguga õues sõitmas, see oli lahe kuna siin igapool tõusud ja laskumised, mis  tähendab, et hoo sai ikka päris kiire sisse. Õhtul tõime ka kuuse tuppa ja kaunistasime selle.






Lambid videod kelguga sõitmisest, esimesel nagu näha mina ja Lovisa sõidame soomekelgul, aga Linnea, kes filmib sõidab meie ees madratsiga tagurpidi, päris geniaalne :)









Mingi teine Lucia koor, mida vaatamas käisime
 Kaunistasime piparkoogi maja, seinad ja katus olid juba valmis tehtult ostetud, meie kaunistasime ja panime kokku


No comments:

Post a Comment