Saturday, December 1, 2012

Jõululaat

Laupäeval toimus meie kooli spordihallis nii öelda spordipäev, üritus oli kiriku poolt korraldatud. Kohal olid absoluutselt igas vanuses inimesed alates väikestest lastest kuni vanemate inimesteni. Mängiti erinevaid spordimänge, sulgpalli, lauatennist, saalihokit. Hiljem läksime kirikusse, kus toimus taco õhtu. Söime tacosi, hiljem toodi kohale hiiglaslik kommikauss, kook ja krõpsud. Mulle õpetati selgeks uus Uno mäng, mida on hästi lahe suurema grupiga mängida.
Pühapäeval soitsime terve perega Falunisse, kuhu tulid ka teised vahetusõpilased minu piirkonnast , ning nende pered kokku, nimelt olime minu tugiisiku majas, Fikatasime, ning peale seda läksime koik koos lähedal toimuvale jõululaadale. Lund siis veel ei olnud ja mingit jõulutunned küll ei olnud aga juuube külm oli väljas, kuigi mul oli seljas minu koige paksem talvemantel, ma ei kujuta ette kuidas ma talve üle elan. Laat iseenesest oli suhtelsielt väike ja peagi suundusiem juba koik tagasi tugiisiku majja. Seal sõime ja rääkisme palju juttu. Aga tuleb tõdeda, et mina ja tüdruk Sveitsist olime ainukesed, kes ainult rootsi keelele olid üle läinud. Tüdrukud Belgiast ja Ecuadorist minu üllatuseks ei saanud veel üldse rootsi keelest aru, isegi kõige lihtsamaid asju ei osatud. Aa, ja kusjuures ma sain alles hiljem teada, et tegelikult ma söin PÕDRALIHA, ma ise ei saanud kull aru ja arvasin et tegu on tavalise sealihaga, aga jah päris maitsev oli.


Päkapikud küpsetavad leiba :)





Ecuador, tema vahetusema, Šveitsi tüdruku vahetusvend, Šveits, Linnea, Lovisa, mina


Tugiisiku maja

1 comment: